Tisdag del 1

Ja, eftersom jag inte har hunnit uppdaterat ännu får jag göra det nu.

Idag började vi tidigt med Kerstins lektion.
Vi gick igenom lite om provet som vi skulle ha på hennes lektion lite senare.
Gick faktiskt ganska bra så jag är inte orolig över det provet.
Sen på svenskan så läste vi texter och så (TRÅKIGT)
Efter lunch var de samhälle, vi gjorde inte så mycket för vi hade ingen datorsal.
Sen hade vi religion, vi gick igenom saker för provet i morgon jag inte ska göra.
För jag är hos läkaren då.

Till lunch vart de pannkakor med sylt och glass.

Nä nu ska ja börja plugga sen ska jag fixa mat sen så ska jag fortsätta plugga.
Nu ska ja fixa klart samhällen så mycket jag kan.
Ska bar göra en tidning haha.
Efter middagen blir det matte som gäller

Skriver mer sen :)


tack för svaren :) hoppas det går bra med pluggandet :P

2008-03-18 | 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback