Sängen väntar

Ja jag ska snart kila till sängs.
Nu under kvällen har jag fixat klart engelska cv´t.
Men även tittat på La ink.
Erik och Mackan hela och rena
Och så klart Parlamentet.
Kristoffer lekte en trafikledare från östergötland.
HAHA de var roligt.

Tog mig en funderare nu på kvällen.
Sommaren 06 träffade jag en spå dam och ja trodde inte alls på var hon sa, men när jag väl tänker efter nu så har hon haft nästan alla rätt.

Min pappa finns knappt med i bilden
Jag och min mamma kommer gå skilda vägar till våren. (den här våren handlar om min älskade mormor)
Min hälsa kommer bli sämre (jag har varit dålig sen i augusti.)(
Min syster är mitt allt. (och det hoppas jag att hon vet )

De hon har haft fel på är mig och Robin, hon sa att vi skulle hålla ett halvår. då jag sa till henne att vi redan varit tillsammans i 1 år så skakade hon på huvudet och skakade några stenar.

Nä nu ska jag sova.
Upp till skolan i morgon inte så kul när det är MASSOR att göra




Man ska inte tro på allt Anna.
Det mesta av det här kan man räkna ut på ganska enkelt sätt. Som med det här med våren, du tar studenten kanske inte är så konstigt att man flyttar då?
Fundera lite mer på vad du önskar dig!
Du betyder väldigt mycket för mig också!

Vi syns på torsdag!
kram

2008-03-17 | 06:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback