Sängen väntar

Ska snart göra i ordning mig för sängen.
Sitter och tittar på femman och ser på Elake kocken.

Som sagt, i morgon är det dags för praktik igen.
Ska bli riktigt roligt då jag får jobba med både Johanna och Lena.
Händer sällan.
Men jag gillar verkligen att jobba med dom två.
Johanna har ju varit på semester så det var ett tag sen vi sågs.

Pratat lite med Robin angående Påsken.
Som det ser ut nu åker jag ner på torsdag nästa vecka och kommer hem på påskdagen.
Är  hemma på påsklovet då Robin har praktik å träningar så blir de inte så mycket tid.
Så ja, har ni ledig tid på lovet hojta till så kan vi ses.




precis! hon är en helt vanlig 17åring som helst!

2008-03-13 | 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback