Klaaaar :)

Så nu har jag pluggat klart för idag.
Matten förstår jag ganska bra.

I morgon kan det bli lite dåligt om uppdatering så jag tänkte berätta för er vad jag ska göra

Först så ska jag åka till huddinge sjukhus.
Där ska jag först lämna blodprover, hoppas jag inte blir lika dålig den här gången.
Förra gången höll jag på och svimma när jag gick av bussen och spydde sen bakom busshållsplatsen.
Sen i alla fall ska jag byta våning och gå upp och få min EKG-bandspelare som jag ska ha på mig i 24 timmar.
Som ska registrera hur mitt hjärta slår osv.
Sen ska jag åka till skolan till matten som börjar 11.15 , träna inför provet en sista gång.
Efter skolan 13.30 ska jag ha mitt omprov i matte.
Då ska Melli sitta och skriva om LF till våran rapport.
Sen ska vi sitta i datorsalen på öppethus typ runt 14.40 och skriva på våran rapport osv.
Sen ska jag hem, ringa syster och prata om lunchen på torsdag.

Ska bli kul och se om jag kan sova med den där bandspelaren.

Nä nu ska jag börja varva ner, titta lite film och sen sova.
Önska mig lycka till




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback