Hemma

Så är man hemma efter en lång dag.
Först så var de skola mellan 9.35-14.55
Som jag skrev hade ja datortillämpningar för ekonomer, sen var de marknadsföring och samhälle.
Sen så hade ja sällskap med Melli, i Masmo tog jag T-banan och skulle möta mamma på hennes jobb.
Såg Pirre på tuben men han kände inte igen mig så ja vågade inte hälsa.

När jag mött mamma så åkte vi till skärholmen och tittade runt lite sen åt vi god middag.
Mamma har personalmöte ikväll så ja hjälpte henne och fördriva tid.

Nu sitter jag här och tar det lugnt.
I morgon är det dags för praktik.
Försöker även få tag i något matte snille för ja behöver lite hjälp.

Nästa vecka blir en jäkla monster vecka :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback