Hemma igen

så nu är man mätt och belåten.
Robin sitter bredvid mig i sängen nu.
Idag kom jag hem från Karlstad där jag har varit hos Caroline.
Robin hämtade mig vid tåget.

I onsdags när jag kom till karlstad gick vi lite på stan och Carro bokade tid för sin tatuering.
På kvällen tittde vi på fotbollen.

Igår så gick vi mer på stan och Carro gjorde sin tatuering som vart jätte bra.
Så snygg :)
Sen åkte vi ut till bergvik och käkade på Subway, ja vi vet vad Victor tycker om det ;)
På kvällen var vi och kollade när Sandra och Emmy och dom bowlade.

Idag så har vi inte gjort så mycket låg och drog oss i sängen osv.

Bilder kommer lite senare hade jag tänkt mig.
Nu ska jag vara med min pojkvän.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback