Fredag

Då sitter man hemma.
Mätt och trött.
Idag har jag varit på praktiken.
Har hjälpt Johanna och tittat efter nya leverantörer.
Och lärt Kia lite grejer "jippi" vad roligt.
Pratade även med Micke hur jag ska göra om ja ska skriva cv eller så för att försöka få fast anställning på Stalands möbler efter studenten.

Idag är de då fredag och jag är inte med Robin, de känns konstigt för vi brukar ju alltid vara med varandra på helgerna. Han har köpt väskan vi båda tittat på.

Jag sitter och tittar på Bert och nyss ätit Thai marinerade quornfilér sen gjorde ja lite pasta till det.
Vart jätte gott.

Nu ska ja fortsätta titta på Bert fram tills klockan åtta då det är både så ska det låta och let's dance, blir svårt de där.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback