Torsdag

Ja dagen börjar med att jag slår på tvn och ser någon skrapa fram fem miljoner på triss.
Det var kul och se, synd att de pengarna inte gick till mig.

Sen läser jag mejlen, TACK eller inte.
Min boks reales datum har skjutits upp, de stod att de skulle kommit i fredags och då skickats till mig.
Nu är nya datumet i morgon, men inga böcker har kommit ännu till cdon så dom vet ej om de blir några utskick då.
Kan det vara så svårt att få tag i en bok?
Jäkla bokförlag, vill dom ha folk som läser böckerna?
I såna fall borde de väll släppas.
Första gången jag såg den boken skulle den släppas i APRIL!!

Nu sitter jag och äter frukost och små buttrar.
Men ska göra i ordning mig och åka in och möta Håkan.
Har lite fjärilar i magen men det går nog bra hoppas jag.

Sen ska jag jobba fram till 19.00 så inlägg kommer ikväller.
eller om det är tråkigt på jobbet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback