Kärlek

Nu när jag tog mig en funderare på kvällen (när jag lyssnade på håkan hellström)
så kom jag på de små sakerna man verkligen uppskattar ibland.

Som nu har jag sovit dåligt i två nätter men i natt så hade jag min tröja jag har sovit med hos Robin på mig och det luktade honom, och de gjorde mig lugn så kunde jag sova bättre.
Tänk vad en sån liten sak kan göra en så mycket gladare?

Eller när man får ett sms som man inte förväntar sig och blir sådär jätte glad.

Ja de finns nog fler.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu på kvällen har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på musik, rensat lite på datorn och tittat på bilder.
Blir SATC ikväll 23.00.
Planerna för i morgon är ej bestämda.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback