Hemma :D

Så då är man hemma i Sverige igen då.
Eller ja vi kom hem igår men orkade inte blogga då.
Resan har varit toppen, jätte bra väder varje dag typ.
Solat och badat massor och blivit lite brunare haha.

Bilder kommer om någon/några dagar är i finspång och ska hem sen men har lite annat att pyssla med då.
Ska bland annat till media markt och få reda på beslutet med min telefon.
Just nu håller vi på och packar och fixar innan vi ska in till Norrköping och växla pengar sen bege oss hem till mig.
Skulle gå på marknad idag men jag vet inte om jag orkar.
Sorry Therese, vi får ta och ses en annan dag istället.

Nä nu ska jag fortsätta fixa.

Hej så länge


Låter som en toppenresa ju :)

du får visa lite bilder sen:P

2008-06-14 | 15:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback