Tisdag, träning?

Idag är de då tisdag.
Bokrean startade idag får se om jag ska titta eller inte, finns en bok jag är intresserad av.
Lotta Thell - I skuggan av värmen.

Nu håller vi på med lunch, vi väntar på att pasta vattnet ska koka upp.
Sen ska vi nog åka och gymma.
Robin har ju de som träning varje tisdag typ så jag ska nog följa med idag.
Var ett tag sen jag tränade eftersom jag varit sjuk, så de kan bli skönt att komma igång lite.
Sen ikväll har vi nog inga direkta planer.

Som det ser ut nu så åker vi hem till mig på torsdag.
Robin stannar tills på söndag för han har praktik sen i 5 veckor.


Har inte fått någon sådan, men ska hålla utkik :)
Tack så mycket! (:

2008-02-26 | 11:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback