Mätt och har tråkigt

Då har man lagat lunch, vart pitabröd med fyllning.
Det vart jätte gott fast kryddblandingen var så jäkla stark denna gång smaka typ bara peppar.
Har läst i min nya bok också "Hur man närmar sig ett träd"
Den är faktiskt riktigt bra så långt jag har hunnit och läsa.

Nu väntar jag på att Robin ska komma hem, han ringde för ett tag sen då skulle han bara tanka sen skulle han åka hem.

Ikväll är de top model.
Fast ja vet tyvärr redan vem som vinner för en dum spoiler i ett forum jag är med på.
Sätter namnet först i rubriken. Och varje nytt ämne syns på skärmen typ.
Så ja. inte lika kul men ja vill se de i alla fall.


Återkommer senare :)


mm gott det där lät :)

2008-02-27 | 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback