Fredag morgon

Ja, då har man varit vaken runt 40 minuter då.
Har gjort i ordning mig och ska åka till praktiken snart.
Kör 10-17 idag inte det roligaste när jag inte är så pigg idag men ja får försöka så gott de går.

Hoppas Hamid ringer idag, någon sköterska skulle lämna en lapp till honom igår men ingen har hört av sig.
Jag hoppas jag får en tid för blodprover samt bandspelar EKG undersökningen.

Idag tänkte jag prova det här som alla andra gör med "dagens outfit".
Som idag består av en grå t-shirt från gina tricot.
En svart väst (också gina tricot)
Och ni som känner mig så gillar ja ju inte tajta jeans så ja har ett par som heter något med Bibbi boy från gina tricot.
Jaa idag är jag väldigt gina men jag känner mig bekväm.
Vad blir de för skor till? Blir nog mina gympaskor för att var bekväm på jobbet.

Det var allt för mig nu men återkommer efter praktiken
image3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback