Dagen är snart slut

Så.
Då ska jag berätta vad jag har haft för mig idag då.
Vaknade sisådär runt 9-10 låg och drog oss i sängen.
När vi gjort ordning oss och så, så åkte jag, Robin och Robins pappa först till Rejmyre glasbruk.
Tittade i bruksbutiken fanns massa fint men dyrt dock.
Sen åkte vi till Vingåker, den vägen hade jag inte åkt innan, alltså genom Rejmyre.
Hittade inge speciellt i vingåker (som vanligt).
Jag väntar tills vi åker till Norrköping eller så, sätt ett par skor på dinsko som jag vill ha :)
Efter vi ätit en standard lunch på dallasgrillen åkte vi hem.
Sen har vi bara slappat framför tvn, Emelie kom hem från fjällen idag.

Nu ikväll är det väll melodifestivalen som gäller men det märks.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback