Sen uppdatering

Hej allihopa.
Förlåt att inlägget kommer så sent.

Jobb idag, fick mycket gjort, dukade bord och grejer.
Åt lunch med Marika på Heron.
Inte så jätte mycket kunder men fanns annat man kunde göra.

Efter jobbet så åkte jag med lena till Tumba. vi sa god jul eftersom vi går om varandra, tror vi ses den 26 december nästa gång.
Sen handlade jag lite mat.
Missade bussen i tumba så tog tåget till Tullinge och gick hem från stationen för jag orkade inte vänta på bussen.
Sen när jag kom hem tog jag en dusch och åt.
Och nu sitter jag här och luktar kokos.

3 dagar kvar tills jag får träffa Robin
7 dagar kvar tills julafton
14 dagar kvar tills Göteborg
17 dagar kvar tills 3½ år :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback