Ny vecka.

Så då blir det ett inlägg om dagen. :)

Jobbade mellan 10-19, är helt slut.
Och ganska ont i axeln så ska försöka ta de lite lugnare i morgon iaf med mattorna.
Köpte L-word säsong 3 idag också när jag var borta på lunchen, de hade sänkt priset på den så.
Nu blir det massa Shane igen.

Haha Caroline jag vet att du suckar nu :)

Efter jobbet åkte jag hem, nu har jag duschat och packat lite.
Smörjt in knävecken som gör så satans ont fått stora exem där.
Här kommer en liten planering för veckan.

Tisdag : Jobb 10-19 lunch med Robin. Efter jobbet hämtar han mig och vi ska ner till Finspång
Onsdag: Vi åker till Göteborg
Torsdag: Göteborg
Fredag: Vi åker hem från Göteborg, åker även hem på kvällen.
Lördag: Jobb 10-18, kanske kan flörta hit Robin? vi har 3½ år tillsammans då
Söndag: Jobb 11-17

Ska klura lite på vad jag kan försöka flörta hit robin med även fortsätta packa och fixa.

Kommer ett inlägg senare tror jag.



Böjvecks-eksem är inte att leka med. Jag led av det när jag var liten och det enda som hjälpte var kortisonsalva.

Försök låt bli att dusha ofta, iallafall inte varje dag om du kan låta bli.

Jobbig dag 10-19, har oxå såna ibland men som tur är händer det inte ofta. :0)

2008-12-29 | 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback