Juldagen

Hej allihopa.
Hoppas ni är mätta och belåtna och har haft en bra julafton samt juldag.
Igår så var vi ju hemma hos mig i sthlm och firade.
Fick roliga julklappar och är jättenöjd med min julafton.
På kvällen åkte vi ner till Finspång och firade liite jul här nere.

Idag har vi varit hos Robins farmor och farfar ätit lutfisk, eller ja vi fick köttbullar.
Sen har vi bara tagit det lugnt.

Litet smakprov av de julklappar jag har fått är:
Kamerastativ
Skålar
MIRANDA NALLE :D
Tavla
Smartbox

Nä nu ska jag titta på stjärnorna på slottet


Ja jag är jättenöjd med mina klappar också.

Idag på lilla julafton fick jag även en juicemaskin av min pappa som jag blev jätteglad över. :0D



Kamerastativ är verkligen bra, jag kan inte vara utan mitt nu när jag haft det ett tag. Men vad är en Smartbox?

2008-12-25 | 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback