Torsdag.

God morgon gott folk.
Nu borde jag ha varit på jobbet, men som ni ser så är jag inte det.

Min mage spårade ut i natt samt att jag hade lite feber då.
Nu har jag ingen feber men magen är inte okej.
Så jag ringde till Håkan och sa att jag var sjuk.
Fy vad hemskt det var, jag hatar att göra de för de känns liksom som om de inte tror på  en.
Men om jag är feberfri idag så blir det såklart jobb i morgon.

Så dagen ska spenderas i sängen, i morse när mamma kom in så följde acke med och hoppade upp i min säng.
Låg och gosade med mig ett tag men eftersom han inte låg still alls så var de lite svårt att somna om.

Nu ska jag fortsätta dricka min fruktsoppa.
Skriver senare. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback