Tisdag morgon

Jag fryser så jag förstår inte.
Hela natten har jag sovit med två täcken, elementet har varit på samt att jag sovit i mjukisbyxor och tröja.
Men jag har ingen feber kollade det i morse.
Så jag har ingen ork idag, men måste åka och jobba.
Har gjort mina frukostmackor till bussen då jag inte kan äta frukost så tidigt.
Så jag ska ta de på bussen sen.
Förutom att jag frös så sov jag ganska bra faktiskt,

Sitter och tittar på OS, det är gymnastik något jag tycker är väldigt roligt.
Lyssnar även på lite musik för att vakna.

Nä nu ska jag fortsätta göra i ordning mig.
Men vi hörs senare


Konstig vinkel och ljus, men detta är i alla fall våran nya hund Acke.



Tycker det är synd att Veronica Wagner inte kom med till gymnastiken. Både för att hon är duktig och en föredetta kompis lillesyster!



Svar: Jo men visst har jag ett distansförhållande, antar att du hade det med?

2008-08-12 | 17:28:01

Kolla in frågestunden i min blogg! :)

2008-08-12 | 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback