Tisdag kväll

Så, nu har ja tid att sitta vid datorn.
Idag har jag jobbat hela dagen, varit roligt då jag och Johanna gjorde lite galna inköp men det blir säkert bra.
Sen har hon och jag hållt på och satt upp hyllplan "gavlar" eller vad man ska säga.
Men eftersom det är massa byggarbetare på nedre våningen och så så kunde inte vi göra så mycket.
Men det skulle bli lite bättre i morgon.
Jag har rivsår över armarna kartonger och hyllkanter kan vara vassa.

Efter jobbet åkte jag ner till tullige centrum och handlade skulle köpa soppa eftersom jag var så frusen.
Sen har jag bara ätit middag och tagit det lugnt, funderat lite och planerat lite.

Nu blir det att sitta här och titta lite tv.
Sista allsång på tv nu så.

Hjärtat vart stucken av en geting idag och var på sjukan.

Idag är det tisdag, jag hoppas allt stämmer och det blir lördag snart.



HejHej!

2008-08-05 | 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback