Söndag kväll

Så då är man hemma igen från Finsång.
Resan hem gick bra även fast jag skulle byta tåg i Eskilstuna.
Har varit hemma typ en timme men har fixat lite med tvätten och så.

På tåget satt jag och fundera över hur jag ska kunna få in lite träning i min vardag nu när jag jobbar.
Hinner inte direkt åka till gym före eller efter jobbet och så.
Hittar ingen danskurs som passar mina arbetstider heller.
Har även bestämt mig för att dra ner på läsk osv.
Eftersom jag inte tränar så måste jag dra ner på sånt.
Visst att jag rör mig mycket på jobbet och så men det är inte samma sak.


Nu har jag fått alla bilder från Jennie och jag är så himla nöjd.
Vad säger ni om denna?


Modell : Jag
Foto: Jennie www.jeni.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback