Stalands möbler

Då sitter jag på praktiken så det blir bara en kort uppdatering sådär lite i smyg.
Jag och johanna håller åå och gör om på prylavdelningen vi flyttar om på alla borden för att få lite nytt.
Verkar bli skit bra :)

Ska snart fortsätta men då Johanna fick en utlämning av möbler så tog vi en liten paus.
Så jag tänkte att jag kunde skriva en snabbis här så länge.

Idag är det fredag och jag ska bara hem och mysa med Robin tror jag.
Jag har inga planer vet inte om han vill göra något speciellt.

I morgon är det dags att titta på SM-finalerna i innebandy i globen.
Ska vara fullsatt runt 15 tusen personer.
Kan bli jätte kul.
I dam matchen hejar jag på Balrog och i herr matchen så är det AIK som gäller.

Nää nu åter till arbetet.
Robin kommer och hämtar mig runt 5 så.


Kanske skriver senare.

Hejdå :)


Boh! Du vet väl att ni är molto välkommna på skivan imorgon?! Jag hava biljetter om det är så... ;)

2008-04-18 | 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback