Söndag

Så ursäkta för den dåliga uppdateringen.

Igår var det som sagt innebandy för hela slanten.
Men vare sig Balrog eller AIK vann.
Vinnarna vart Iksu och Warberg.
Om någon dag kommer även ett inlägg om den kanske mest dryga och egenkära innebandyspelaren?
Nä nog om detta.

Idag så har jag och Robin först varit och käkat lunch på subway.
Sen åkte vi till Kista galleria.
Köpte ett par vita tights samt mina skor jag ska ha på studenten.
Bild kommer någon gång haha :)

Tyvärr vart Robin dålig, magen börja göra ont osv.
Sen när vi åkte hem och väl var hemma så spydde han.
Matförgiftning verkar det som...
Så de dröjer nog innan vi äter på subway igen.
Men jag mår faktiskt ganska bra, vi åt olika saker så.

Nä nu ska jag umgås med min man :)


I morgon fyller jag år :)



Jag har en studentklänning nu! :D mamma köpte en, gaaalet fin ^^

2008-04-20 | 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback