Söndag

Ja då är det söndag då.
Sov väll inge vidare i natt heller.
Men de får funka i alla fall.
Ska snart göra i ordning mig för att åka till jobbet.
Har ingen lust alls egentligen, men man får dubbelt betalt hela dagen.
Sen ikväll ska jag bara ta de lugnt och städa lite i rummet typ.
I morgon har man sån tur att man är ledig, fast jag ska åka till Melli och plugga lite.
Kommer nog en "att göra lista" för nästa vecka.

Nä nu ska ja fixa håret och så.
Ciao


Haft denna hemma i månader, har inte orkat ta mig i kragen bara =)
Blev ingen jätta förändring utan lite mörkare lite rödare =)

2008-04-13 | 09:22:58

svar: åh, vet du vad affärerna heter & ungefär hur mycket kostar klänningarna?

2008-04-13 | 09:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback