Söndag

Jag säger bara det, jag hatar söndagar.
Och allt som har med det och göra.
Jag hatar att folk är för snälla och inte kan säga nej.

Nu har Robin åkt iväg till träningen som börjar 13.00-15.00
Men nej dom ska ju samlas ett år innan också tack där försvinner det mer tid.
Sen så ska han ju hämta lagkamrater.
Woho där försvinner det mera tid.
Så ja, nu sitter jag här ensam och har inget och göra.
Sen när han kommer hem ska han äta igen och duscha typ.
Sen är det dags att åka hem för min del.

Rolig helg va?

Nä ska väll inte klaga på gårdagen egentligen.
Men tycker det är så dålig planering från tränarens håll att allt kommer jämt så sent.

Nä nu ska vi inte vara såna.
Kan va skönt och få koppla av lite också

Igår så var vi ju i Linköping.
Det vart Ikano huset.
jag hittade en klänning till studenten.

Nu kollar vi resor till turkiet.
verkar som de blir jag , Robin, Emelie och Lena som ska åka :)


Jag skall till Alanya iaf. Har aldrig vart i Kemer. Sen beror det på vad du/ni är ute efter, vad man vill få ut av resan, vem man åker med osv. Tell me, skall tipsa.

2008-04-06 | 12:37:48

men JA! hah VAD är ni ute efter? party, shoppaing, softa, chilla, festa????sola bad??? ragga? sånna saker ´måste jg ju veta : hiihi. :) och måste dte vara alanya??

2008-04-06 | 12:44:37

Hade jag varit ledig då hade jag lätt följt med!
Jag gillar Fritidsresor och kommer nog fortsätta åka med dom även om det kanske kostar lite mer.
Då vet man vad man får iaf...

2008-04-06 | 15:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback