Onsdag klar

Så var min onsdag klar.

Men de började inte så bra, bussen kom aldrig, så ja började gå till den andra bussen som var nån minut sen.
Så ja, fick springa som ett jäkla as till tåget men kom iaf sent för de va ett senare tåg.
Väl ute i frihamnen gick det jätte bra hos SIA.
Träffade även SIA´s grundare, lite stort.
Fick även god mat.

Sen åkte jag till jobbet, var där runt 4.
Jobbade till 19.00
Hände inte så värst mycket på jobbet.
Ja och Lena gjorde ett ballong konstverk i ett av våra "valv"
Får se va kunderna säger sen.

Nu har jag ätit lite också.
Vart ingen riktig middag men det vart:
Vanilj youghurt med egen mixad müsli
två mackor med leverpastej
en banan.

Nu tittar jag på rent hus.
Skriver kanske sen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback