Onsdag 9/4

God morgon.
I natt sov jag ganska bra, vaknade av att jag hade kramp i armen har väll sovit konstigt på den.
Började dagen med min nya medicin som är i brustablettsform.
Min fråga är bara, varför kan dom inte göra en god sådan? typ som c-vitamin?
NEJ NEJ den här smaka nå så fruktansvärt äckligt och vart lite gele aktigt.
Och detta ska jag dricka två gånger om dagen typ.
USCH!

Nä idag vart de ändrade planer.
Ingen skola för de första.
Ska möta Johanna på centralen, klockan 11.00 är det dags för leverantörsbesök för våran del.
Vi ska till Sia och möjligtvis Bruka.
Var ju där tidigare i år, men vi måste ändra den ordern.

Nä nu ska ja fortsätta äta å dricka så ja får bort den hemska smaken i munnen.

Vi hörs senare :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback