Innebandy

Ja idag fick man känna på hur det är att vara "innebandyfru" igen.

Helgen som var nu vart helt perfekt.
Inga tider att passa, inga krav på att behöva göra någonting.
Bara vara jag och Robin.

Så kommer nu denna helg och allt verkade så bra, onsdag nu kan ingenting ändras.
Ett mirakel två helger i rad utan krav på att behöva göra någonting.

MEN jag hade fel.
Så i helgen får jag kliva åt sidan för innebandyn igen då Robin ska ha träning på söndagen.
Kunde inte tränaren bara glömt bort det?
Flyttat det till en vardag?
Nä, nu vart de en söndag.
Och jag som redan hatar söndagar av många anledningar.
Yes, nu vart det tider och passa och anpassa sig efter.
Woho vilken jäkla tur att ja tog den andra tågtiden annars skulle de blivit problem.

Så där sprack mitt lilla mirakel och önskan av att få ha en sådan helg igen.
Välkommen till min värld som innebandyfru.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback