Fredag morgon

God morgon världen.
Sitter här i sängen, har precis deklarerat.
Får tillbaka pengar, blir bra sen när jag kommer tillbaka från turkiet.
Som sagt idag är det fredag och jag har praktik som vanligt.
Idag ska min lärare komma tydligen för att vi har en tjej från ettan där.
Men idag ska jag jobba med Johanna, vi skulle greja på lagret och fixa bland prylborden osv.

I natt sov ja riktigt bra måste jag säga.
Vakna innan klockan ringde och ja vaknade utvilad.

Nä nu ska ja göra i ordning mig.
skriver nog efter praktiken.

Hej så länge



Frågestund i min blogg, har du några frågor angående ätstörningar? Eller har du några tips du skulle kunna dela med dig av? Tacksam för synpunkter osv. :) Ha en bra dag,
/ Ems

2008-04-11 | 09:01:46

Godmorgon!
Hoppas du har en bra dag idag!

2008-04-11 | 09:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback