SEMESTER!!!

Idag har jag min första semesterdag.
Vilket är så otroligt skönt, vädret kunde varit bättre men jag ska inte klaga.
Nu är jag ledig mellan den 1/6-4/7. Så tisdagen den 5 är jag tillbaka på jobbet.

Idag ska jag ner på stan en sväng,se om man måste trängas med massa studenter.
Sen ska jag även ta upp våra små resväskor då vi åker ner till Finspång ikväll.
Blir en liten mini weekend då Robin också är ledig.

Imorgon ska jag äntligen få klippa mig!

Är allt bra med er?
Jag vet inte vilka ni är så ni får gärna kommentera.
För även fast jag inte skriver så tittar ni in här.


skönt me semester!

2011-06-01 | 19:08:09

Å vad härligt. Jag ska spendera helgen hemma, försöka få i ordning lite i huset.

2011-06-01 | 21:57:32

Svar: Det gjorde vi allt, hade det riktigt bra :)

2011-06-03 | 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback