Lite olika fynd

Vem tycker inte de är kul att fynda på rea?
 
Den här mellandagsrea/januari rean har jag fyndat lite olika saker.
Jag delar upp det i olika inlägg så får ni se =)

Över nyår så var vi i Göteborg, på vägen hem så tog vi en tur förbi Ullared.
Vem gör inte fynd där?
Det vart lite blandade saker till hemmet, kläder, "gunk" som sambon säger.
 
Idag tänkte jag visa två nagellack från OPI.
Det ena fyndade jag i Ullared och det andra på KICKS när det hade klubberbjudande på OPI innan jul.
 
I Ullared vart det lacket "Comet in the sky" som är från deras holiday collection 2014 som det gjorde med Gwen Stefani.
Tror det kostade 69:-.
 

Det andra lacket är " Two wrongs don´t make a meteorite"
Som kommer från deras kollektion som heter Starlight.
Som jag fyndade på kicks när de hade 20% på OPI (om inte 25% tom...)
 
 
Båda lacken är ganska tunna i basen så det krävs VÄLDIGT många lager för att få det helt täckande.
Så de passar bättre som en snygg effekt. Snyggt baslack och sen 1 eller 2 lager av dessa målat på beroende på vilket resultat man vill ha.
 
 
Vad tycker ni om lacken?
Har ni någon favorit?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback