Fynd från Dior!

Jag brukar oftast hålla mig till budget märken när det gäller smink men då och då hittar man en godbit som är lite lyxigare.

Vi var iväg och kikade lite olika reor i Kista galleria där jag kilade in på Åhléns.
Deras rea var enorm, massor av hudvård, skönhetsprodukter m.m på rean.
Då de mesta var plomberat och jag inte hittade några testers så tog jag det jag var intresserad av gick åt sidan, sen googlade jag på swatches för att kunna se om de var något som passade och efter mycket om och men så valde jag två saker,
 
Det vi ska kika på idag är Dior addict fluid stick i färgen 455 Métamorphose som kommer från deras höstkollektion.
Kicks hemsida beskriver de som följande "Varken ett läppstift eller ett gloss… en läpphybrid! Intensiv färg och glossig finish. Intensiva färgpigment blandas direkt med glosspigment. Tyngdlös formula och skön konsistens: Inget vax, utan vatten för en tunnare forumla. En omedelbar färsch sensation och hållbar komfort"
 
 
 
Jag hade sån tur då det kostade 380 kr ordinarie pris men jag fyndade det för 190 kr, så det var alltså 50%.
 
Provade det för första gången över nyår när vi var i Göteborg, väldigt mörk bild.
Dock så älskar jag fluid stick, känns inte att man har på sig, kladdar inte och sitter väldigt länge.
Det är en härligt röd/orange färg.
 
 


Svar: Tack! Mina bilder är tagna med min iPhone.

2016-01-18 | 21:29:40

Spännande. Då blir de till att fortsätta titta 😊 hoppas allt är bra med dig? :)

2016-01-22 | 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback