Tisdag

Idag har jag legat i soffan och sängen i stort sett hela dagen, förutom när jag var på sjukan för att lämna prover.
MEN DET FICK JAG INTE!
För de första fanns det ingen remiss, det tog typ 30 min innan remissen var där elektroniskt över datorn..
Sen visade det sig att jag måste vara fastande och får inte ta proverna senare en klockan 10!
Så de vart inge prover idag, men damen som ringde mig i torsdags eftermiddag sa att jag kunde komma med en gång ifall jag hade tid.
Inget om fastande eller klockslag..

Sen när jag kom hem från sjukan så somnade jag på en gång, har ingen kraft eller energi alls.

Men älsklingen var så snäll så när han kom hem från jobbet hade han köpt Festis och dricka.
Glass och kakor åt mig :)

Så idag blir det ingen ny bild utan jag går tillbaka i arkivet igen =)



Uch du mår inte heller bra förstår jag :( ja kan jag inte äta normalt imorgon heller så får han fan köpa det :)



Skulle vi gärna göra men jag har sett era priser - WOHA , kraftigt :P

2010-09-07 | 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback