Kväller

Idag har det varit en bra dag och en trevlig dag.
Mötte mamma vid halv 3.
Då gick vi runt på stan och kollade i butikerna.
Jag hittade ett par shorts, TACK MAMMA =) en klänning och ett par sandaler.
Då jag fått skavsår av mina flip-flop.
Mamma köpte en tröja och en rakapparat åt Anders.

Sen mötte vi Andreas, Therese och Robin och gick och åt.
Nu sitter jag här i soffan och är mätt och trött.

Nu är det tre arbetsdagar kvar sen har jag semester :D

Och på lördag kommer Robins familj hit och ska vara här :)


Vad var det för shorts? :)

2010-07-28 | 20:47:12

Okstigen 6. Så nära och bra :D Är det där du bor?

2010-07-28 | 22:30:05

Ja verkligen! Hade jätte roligt :)

Det ser ut som någon äcklig gojja ifrån Shreks näsa, en annan tjej som sa de och tyckte de lät väldigt passande haha!

2010-07-29 | 14:16:26

Jaha, vad trevligt. då får man kanske kolla in där och se vad som finns, men snart börjar alla jobba igen.. man vill ju inte åka själv heller.. haha..

Puss

2010-07-30 | 11:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback