Balkongen.

Nu har jag spenderat senaste 1½ timmen ute på balkongen och solat.
Eller ska väll säga njutit av värmen och läst en bok jag fick låna av Marika i måndags. "Rostat bröd" heter den.
Om några dagar åker vi till Turkiet igen och jag längtar efter värmen och kunna bada och bara njuta.
Magen har skött sig ganska bra de senaste dagarna så jag hoppas på de bästa.
Vart ju lite dålig förra sommaren i Kemer, men vet inte om det beror på maten eller om det var "Crohns" som spökade.

Nu när jag kom in från balkongen har jag tagit ner resväskan och hunnit fota lite.
Ska bjuda er på  två bilder som jag faktiskt funderar på att göra till tavla.
Eller fota om de med bättre miljö sen göra de till tavla,kanske med alla färger av glasen?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback