Kväller

Jag vet inte om jag kan säga att jag är besviken på boken, men jag är nog inte lika fast längre, har lagt ifrån mig den och inte läst alls typ på hela kvällen fast jag trodde jag skulle göra de.

Magen har skött sig bra hela dagen, tills nu.
Fick såna kramper i magen nyss. har slutat göra ont nu i alla fall.
Nu väntar jag på att Robin ska komma hem från träningen.

Nu är det IDOL :D


Svar: Jo, det är väl det antar jag. Tänkte faktiskt köpa en klänning!



Usch då! Själv har man tandläkaren på fredag och måste ringa och beställa tid på vårdcentralen imorn. blä.

2009-09-09 | 22:07:48

Skönt att magen ville NÄSTAN hela dagen iallafall :)

I Stockholm var ju Jon ABSOLUT BÄST! Sååå charmig och älskade hans lite hesa röst, mums :)

2009-09-10 | 08:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback