Kväller :)

Vart en tur till liljeholmen, kollade även skärholmen jysk i alla fall och H&M.
Sen åkte vi hem till mamma var meningen att vi skulle lämna lite tidningar och böcker där.
Men vart kvar på middag :)
Vart hemmagjort potatismos och falukorv:

Acke (vovven) var väldigt glad och se oss, han lämnade inte mig ifred för 5 minuter. :)

På hemvägen handlade vi lite på lidl, funderar på att göra i ordning mat för i morgon.



Sorry, glömde svara förut!



Praktikanten har vi blivit av med, tack gode gud!



Kul att ni kan bo ihop! Hoppas han får ett jobb snart då =)



Jag hade ju missat att det kommit 2 Falk filmer till, så de måste jag se! ;) Hoppas de var lika bra som de andra! Måste se dom snart....



Tack, jag blev jättenöjd med håret! :)



Vad ska du göra med ditt hår då? :P

2009-11-17 | 22:25:27

Jag ska nog också framkalla sådär. 100 bilder gratis :)

Mkt bättre egentligen.



2009-11-18 | 08:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback