Vilken jäkla dag....

Vaknade runt 5 i morse och kunde inte somna om, så jag var inte direkt utvilad idag då jag inte kunde somna igår så jag somnade runt 1?...
Åkte till jobbet med magknip, jobbade mellan 10-19.
Åt lunch ute på taket med Marika, var så skönt, passade på att få lite färg.

Sen stod jag och väntade på bussen som skulle gå 19.20.
MEN det kom ingen buss förs 20.26!!!!
Och så körde den så sakta så jag missade tåget i älvsjö osv.
Så jag var hemma 21.50........Inte så kul.
Så ska kila till sängen nu är så trött, skulle bara kolla mailen och så.

Hörs i morgon.


Uch, jag som tänkte skriva värsta inlägget om min toppentoppen dag förutom en grej som hänt, men nu känner jag mig nästan dum om jag gör det för du har ju haft en sjuhelsikesdag!! Ucha för sånna dagar.



Okej uch jag är så förbannat jävla avundsjuk :P det är ju bara en vecka kvar!!!! Hur mycket låg hyran på? Kram

2009-05-25 | 22:46:11

Gick bra på jobbet, snabb dag, glad bara av att ha träffat Johan, varit med underbara vänner etc etc. Livet är underbart! :)



Okej härligt, hihi. Du skulle bo där själv eller?

2009-05-25 | 23:44:09

sv: Ja jag såg det, skönt att jag jobbar då. ;)



Men vad är det för FEL på bussarna? :(

2009-05-26 | 13:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback