Jag är kvar :)

Hallå allihopa.
Igår jobbade jag mellan 10-19.
Sen hämtade Robin mig och vi åkte till Heron.
Där bjöd jag honom på mat och Bio.
Vart middag på O´learys och bio vart valkyria :)
Det var trevligt :)

Idag har jag jobbat mellan 10-18.
Sen hämtade Robin mig och vi åkte och handlade lite gott inför ikväll.
Nu ligger vi i sängen och tittar schlagern/ ping pong kingen :)

har börjat läsa andra boken nu i min serie jag har börjat på, verkar jättebra :)


04, så den är lite gammal.

men jag har en annan också (inte bonniers) så jag kör typ båda :P och boken såklart.

hm, vad konstigt! du kanske kan maila dem och fråga om det är något fel på just den årsmodellen eller om du kanske kan få en ny?

2009-03-08 | 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback