Torsdag, ont i kroppen.

Igår efter jobbet var Marika och jag på bio.
Vi åt mat på heron och så innan.
Såg New moon igen, Marika har inte sett den så jag följde med henne så hon slapp se den själv :P

Påväg hem sen var det snökaos, totalt.
Jag och Marika fick köra i typ 30? hela vägen från Heron till Rönninge, hade snö över knäna och det blåste.

Så ja ni kan ju gissa vad jag gjorde?
Såklart så ramlade jag, har väldigt ont i armen idag men hittade bandage så de blir nog bättre.

Sen när jag väl kom ner till södertälje och bussen så fick den krypa fram vilket slutade i att den knappt kom upp för backen hit.
När jag kliver av bussen är de snö till knäna igen och ser då inte att de är en isfläck under såklart vurpar jag igen och typ "flyger" slår i rygg, nacke och axlar som mest :(

Nu har det slutat snöa i alla fall men är kaos med bussar och tåg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback