Innebandy.

Ja, vill ni läsa om matchen får ni göra de på www.innebandy.se
För det är inte det som jag tänker ta upp idag.
Jag ska pröva göra något nytt idag när det gäller innebandyn.
Idag ska jag hissa och dissa.
Känner någon sig träffad så ja, i min blogg får jag tycka och tänka som jag vill.
Tror inte jag är ensam om de jag skriver så.

Diss:
Idag vill jag faktiskt dissa den nya tränaren.
Även fast man är avbytare förtjänar man en klapp på axeln när det går bra, eller för att pigga upp.
Men i de här fallet slutar han sin vandrig med att ge en klapp på axeln där den sista spelaren sitter som är med i matchen.
Ursäkta folk som känner sig utanför bara för man sitter på bänken.
SKÄRPNING!
Alla är med i samma lag, så det spelar ingen roll om du är ombytt för match eller är avbytare.
Som sagt de spelar i samma lag, det lag som DU tränar.
Men du behandlar de inte så.
Det handlar egentligen inte bara om att man får en klapp på axeln.
Hela ditt sätt att se på spelarna i laget är ju helt otroligt.


Hiss:
Idag vill jag hissa en spelare, som även vart utnämnd till matchens lirare.
Den nya målvakten i laget.
Han är något av de bästa jag har sätt i hans "årskull" eller vad man ska säga.
Även fast han är så lång och så, så är han så himla flexibel och snabb.
Han har en sån otrolig kroppskontroll.
Sen är de så otroligt kul att se en sån "ung" spelare som satsar.
Inte allt för ofta man ser det.
Jag och många vet att fortsätter han såhär kommer han gå långt.



påminner om gabbe det där HAHA.

2008-09-28 | 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback