sista för idag

sista inlägget för idag.
Ska lägga mig och titta tv tills Robin kommer sen är det dags att sova om inte jag somnar innan han kommer.

Upp runt 05.00 i morgon då.
Inte min favorit direkt men jag kan sova i bilen i alla fall.
Vill ni mig något nås jag på mobilen.



Idag addade någon mig på msn som jag inte vet vem det är.
Sånt tycker jag är lite lustigt, för personen ifråga skrev aldrig något efter jag la till den.


Sov gott allihopa :)



svar: Ja det funkar faktiskt. Inte på riktigt skitigt hår, du vet när det har gått typ tre dagar för länge hahaha och allt bara känns genomflottigt och stripigt. Men annars funkar det skitbra och gör att håret luktar fräscht oxå.



Trevlig helg på dig! Kram :0)

2008-10-17 | 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback