Tisdag eftermiddag

Så då är jag hemma.
Fick nytt recept på UM se var de inge mer där.
Åkte till Skärholmen och handlade en ny Bh och ett par trosor.
Såg lite julklappstips och så. Ja jag är ute tidigt men jag har inte handlat något ännu.
Åt lunch och så.
Gömde mig för alla jobbiga försäljare som inte förstår att jag inte behöver byta elbolag.
Jag bor fortfarande hemma.
Var inne på Jc och skulle prova byxor men tyvärr vart jag VÄLDIGT besviken.
För hon jag frågade i butiken verkade inte alls lyssna på de jag var ute efter.
De jeansen jag prövade var ju helt fel.
Så de dröjer innan jag går in på den JC igen för att prova byxor.

Sen åkte jag till ikea och köpte lite grejer till rummet.
Så efter middagen ska jag fixa i och trixa i rummet :)
Bilder kommer sen :)

3 dagar kvar tills Robin kommer
25 dagar kvar tills jag åker till Carro :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback