Linköping

Då har man varit hemma från Linköping i typ någon timme.
Vart en hel dag med shopping.

Först åkte vi in till Norrköping och tittade, Robin skulle in på intersport.
Sen så åkte vi till Linköping vi åt först på hmm kommer inte ihåg va stället hette.
Men det vart en kycklingkebab tallrik, men håller med emelie påminde mer om Gyros
Sen åkte vi in till Linköping city och tittade.
Jag hittade en ny bikini och två linnen.
Eller ja, en bikini-överdel å ett par shorts till sen.

IDAG HANDLADE JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ BIK BOK!

haha tycker jag är väldigt roligt då jag alltid tyckt illa om de.
Men dom två linnena var faktiskt bra.
Men ja kommer nog inte handla där så ofta om ja säger så.

Nää nu vankas de Yatzy.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback