Måndag kväll

Snart är det sängdags.
Har slutat att plugga nu, har pluggat en jäkla massa matte.
Och en del inför provet i morgon.
Men jag tar det som det kommer känns de som.
Kollat lite på city akuten och nu sitter jag och tittar på femman om nätpedofiler.

Suttit och tittat på biljett möjligheter ner till Robin.
Åker som sagt ner torsdag eller fredag men har dock inte bestämt mig ännu.

Kul att det är så många som läser min blogg, och att folk kommenterar.
Verkligen kul.
Ska ta mig i kragen sen och skriva lite mer och större inlägg.
Blandannat om min kärlek till Robin men tänkte även ta upp lite dans och musik.


Nä det får vara allt för idag.
Vill ni se mer bilder av  mig så finns dom på bilddagboken där finns jag med samma namn.
image14


Hoppas du får en bra dag & lycka till med alla prov!
kram

2008-02-19 | 06:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback