Jag har konstiga drömmar

I natt så har ja haft konstiga drömmar.
Började med att jag sprang runt i min gamla skola och gick in i hissen, när den stannade så var jag i en lägenhet som tillhörde min gamla klasskompis Nina.
Hon var jätte glad och se mig och sa att maten snart var klar, hon hade gjort lammfärsbiffar med smak av oliv?
Efter vi ätit så hade vi jätte kort om tid till samlingen.
Ja fattade ingenting men följde efter och huxflux hade ja träningskläder på mig.
Kommer ut i någon skog där alla står rädda och darrar, och folk springer åt ett håll men när ja springer ditåt så får ja som en stöt och slängs bakåt, så ja springer åt andra hållet och då börjar en JÄTTESTOR hund att jaga mig.
Ja vet ju inte vart ja ska springa så ja bara springer ifrån hunden.
Sen när ja tittar i min hand så är det en karta som de står att ja ska springa mot flottsbro, ner för backen och simma ut till en ö där?
SIMMA? i mina drömmar var de typ mars, men ja springer men hunden kommer efter.
Har irrat runt i skogen för de var inte samma skog som brukar vara runt flottsbro.
Kommer fram till backen och springer ner för den och då får hunden fart så ja måste springa ännu fortare.
nu var de dags för att simma, ja slänger i mig och simmar ryggsim? För ja tror de går fortare för jag har såna starka ben.
Det var iskallt i vattnet men när ja väl kommer ut till ön så står de en mann där och frågar om ja har stött på någon på vägen som har stannat mig och frågat mig saker,
först berättar han om hunden men den står redan bredvid honom.
Sen började han prata om någon dommedags maskin då vaknade jag


Exet. Han är så larvig på något sätt. Han är verkligen inte sig själv, och det roliga är att han själv vet om det. :S

2008-02-28 | 10:38:06

Hahah, läskig dröm btw!
Att bli jagad av en hund är ju int esådär jättekul. xD

2008-02-28 | 10:40:09

I Tomtberga hallen på tisdagar då det är styrketräning och typ en annan skola på torsdagar då de tär pilates... tror det hette hörningsnässkolan ;P hha

2008-02-28 | 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback