Måndag.

Så då har jag varit hemma från jobbet ett tag nu.

Robin och jag gick upp i morse och åt frukost, han körde mig till jobbet och sen så åkte han hem.
Jag jobbade mellan 08-17 gick väll bra så jag ska inte klaga.
Inte lika trött som jag brukar vara så de är väll bra.
Sen började jag färden hem.
Mötte min gamla mentor och lärare från högstadiet.
Var kul och vi pratade en del.

Nu är jag hemma och har lagat matlåda, jag var inte så hungrig så jag åt några mini-vårrullar.
Tänkte slänga mig i duschen om ett tag.

Mera uppdatering kommer.



Hejsan, det är så att jag vill vara med på aktiva listan. Det skulle vara jättesnällt om du kunde klicka in dig i min blogg & lämna en kommentar.

Det skulle verkligen uppskattas. Ha en bra dag. :)

2008-08-11 | 19:23:11

Var vårullarna goda?

2008-08-11 | 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback