Lördag

Ursäkta för dålig uppdatering igår.
Först var jag på jobbet mellan 08-17.
Hade med mig fika till jobbet eftersom vi hade möte också.

Sen efter jobbet så kom Robin och hämtade mig, vi åkte hem och packade lite och så.
Sen begav vi oss mot landet för att träffa våran nya hund Acke.
Vilket litet krutpaket det var, fast han var väldigt gosig.
Hade med mig godis och en leksak som han gillade väldigt mycket.
Tyckte jag var roligt

efter det började vi röra oss mot Finspång där jag är nu :)
Vi ska iväg till linköping och sen motala och ja gissa vadå?

Titta på innebandy.


Tävlingen som startades igår i samarbete med Puss.se fortsätter idag. Vinn valfria örhängen ifrån deras sortiment.

2008-08-16 | 10:51:51

Nå? Är det en hund du kan älska?

2008-08-16 | 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback