Fredag

Hallo.
Här sitter jag vid den stationära datorn.
Sitter och skriver mitt arbete om Barnkonventionen
Vi har bara typ en lektion kvar innan redovisningarna börjar så ja gör de idag istället.
I morse hade jag ont i foten och var alldeles för snorig och hostig för att gå till praktiken.
Och det blir inte bättre av att det är dammigt där så.
Om jag orkar sen efter lunch ska ja fortsätta på mitt Arbetsmiljö och säkerhets arbete.
Vill börja beta av allting nu så jag slipper stressa sen.

Sitter och lyssnar på massa skön musik ja hitta på stationära.
Som vem minns Pauline Högberg?
Den blonda blyga tjejen från Fame Factory med en sån grym röst?
Eller riktigt gamla prominent låtar.
Nä det gör pluggandet mycket enklare.

Lite senare idag kommer Robin hit.


2003                   2004

Såklart hittar man gamla bilder också.
Det där är skolfotona från åttan och nian haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback