Söndag 7/9 / Palma del 1

 
För en vecka sen låg jag på en strand i Palma och njöt av livet.
Nu sitter jag hemma i soffan efter vanliga söndagsbestyr som veckohandlning och städning.
 
I fredags förra veckan (29/8) fick jag möjligheten att följa med till Palma.
Med ett gäng skönhetsbloggare, journalister och läsare till tidningen Daisy Beauty.
Kicki och Sam som ordnat denna helt underbara resa är även ägare till Daisy Beauty.
 
Det vart fyra intensiva men helt underbart roliga dagar i Palma med en del shopping, sol och bad samt en heldag med beauty konferens.
 
Vi åkte tidigt på fredags morgonen och hade egentid under hela fredagen.
Till lunchen var vi ett gäng som gick iväg och åt på en trevlig restaurang, tyvärr minns jag ej namnet då jag vart dålig (INTE AV MATEN) så jat gick tillbaka till hotellet och vilade för att möta upp gänget och äta middag.
Hotellet vi bodde på hette Mirador och låg i hamnen.
såg ut att vara nyrenoverade rum då de var fräscha.
Hotellet hade lite konstig uppdelning av hur man tar sig runt, flera olika hissar samt två st våning 5.
 
Jag återkommer med flera inlägg om de andra dagarna och lite bilder.
 
 
 
Vill ni se mer bilder redan nu kan ni gå in på Instagram där jag heter @tennmalm eller sök på #dbpalma14 för att se bilder från flera av deltagarna.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback